fredag 15 december 2017

Kalas!!!!!



Ikväll har jag firat min syster barnbarn som fyller år!!!! Trevligt värre, då hela stugan var julpyntad!! Träffade syster och svåger och systerdotter , det var inte igår systerdottern och jag träffades!!! Du vet ju att vi alla jobbar och har fullt sjå varje dag i veckan, men nu bestämde vi att vi ska försöka hålla kontakten igång,,, sist vi träffades.  systerdottern och jag var när min mamma, och Carinas mormor skulle fyllt 100 år. Jag minns så väl när min mamma, som gick bort när hon var 97, sa att när "jag fyller 100 år då ska vi dansa på bordet"... det gjorde vi också, systerdotter Carina och jag då hon var här, drack Irisch Coffe och vi  hade en jättehärlig kväll.....!!!!!
I kväll blev det inget dansa och ej heller något gott whiskykaffe, jag ska jobba i morrn och ska upp tidigt!!!
Väntar nu få att få fira lilla julafton tillsammans med två av mina söner och deras familjer på söndag... ja tyvärr så var ju inte Henrick och sambo med , men vi får fira julafton lite senare!!!
Nu är det fullt sjå då det är avslutning på Brottningen på måndag, med massor som ska fixas innan dess...men som du vet så tycker jag bara det är roligt,.,,kan inte tänka mig att sitta hemma och rulla tu mmarna!!!!!

Så nu önskar jag dig en trevlig tredje advent... och ha det gott i veckan som kommer... det ska jag ha!!!!!!


2 kommentarer:

  1. Det är mycket nu inför julen, men så kul det är att förbereda. Det kan aldrig bli för många fester. Ha det gott nu sista veckan innan julafton. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det är lite att stå i..... men jag tar det lungt! Idag har jag lilla julafton för mina barn med familjer här hemma, Orust får vänta till senare!!!!! Ha de nu så skönt du med !! KRam

    SvaraRadera