tisdag 2 juni 2015

Grattis älskade Elin på födelsedagen!


Hipp hipp hurra!!! Idag så fyller Elin 13 år!! Du är ju den näst största av mina fem underbara barnbarn!!!
Inte länge sen du var "liten" och nu är du tonåring!!! Du är alltid glad och positiv, ja ibland förståss så kan du "tjura till" men det varar inte så länge, en kort stund bara, sen är du glad igen.
Du är ju en riktig hjälte du Elin..... när du var 3 år fick du din diabetesdiagnos, det var tufft för oss alla men främst för dig förståss! Men detta har du klarat galant, du fixar o trixar och jag blir full i skratt när du säger att sen du slutade ringa pappa och mamma då det gäller bolusdosen när du äter, så har du legat jättebra i blodsockret!!! Ja ibland förståss så ringer du men för det mesta så klarar du det galant!! Det är därför jag tycker att du är en hjälte!!!
Så roligt när du fortfarande vill komma till mig och sova och ibland efter skolan när du inte ska hem till någon kompis!
Ja idag när du fyller år så är ju jag inte hemma, jag och farbror Henrick är ju i Grekland, men som du förstår så kommer jag ju att ringa o gratta dig i alla fall....ja även om jag vore vid världens ände!!

Ja jag vet ju att du får en härlig födelsedag när nästan hela släkten kommer och jag får ju gratta dig när jag kommer hem!! Ha nu en riktigt härlig födelsedag mitt hjärta!! Ja hjärtat ovan har jag fått av dig....
Och som vanligt så säger jag..... om du inte vet det redan så älskar jag dig stjärnstopp!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar