söndag 14 juni 2015

Grattis älskade Nova på födelsedagen!!!



Grattis älskade Nova som idag fyller 8 år och har blivit stora tjejen. Brottare är du också och en duktig sådan!! Tänk att tiden går så fort, idag är du en stor tjej som inte använder dig av "goshålet", ja du vet ju den där armhålan som du så gärna ville sätta handen i då du var trött och ledsen, när du var liten! Jag hade den stora äran att få vara en av dem, resten var ju mormors och mammas!!
Du kallade dig för Nova Jordgubbe också, kommer du ihåg det!?? Men idag är du stora tjejen och behöver inget goshål och inte kallar du dig för Nova Jordgubbe heller. Du har ju gått  ut första klass också!!

Du är en sån go tjej, säger ofta att du älskar din familj, men ibland kan du ju bli lite sur.....men det går ju snart över igen!!!
Ja lite sur blev du ju när jag satte in kortet på dig i tidningen, ..... det var ju inte nåt kort som du gillade, men du förstår att jag hade ju så bråttom när jag skulle skicka det till tidningen, farbror Henrick och jag skulle ju resa till Kreta och det var det enda kort som jag hittade på datorn!!! Förlåt mig älskade Nova, nästa år kommer det att bli ett helt annat kort!!! Lovar!!

Idag så ska vi fira dig allesammans och jag hoppas du tycker om presenten som jag köpt till dig!
Ha nu en jättefin födelsedag, ja det vet jag ju att du kommer att få.....och om du inte vet det än ... så älskar jag dig stjärnstopp!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar