måndag 8 juni 2015

Tråkigt!!!



Måste bara skriva en rad  igen då jag fick en så dålig kommentar på mitt senaste inlägg. Ja jag kommer nu att bli så personlig som jag aldrig tidigare varit i bloggen, Personen var anonym, men jag vet ju att det var min f.d. man som skrivit detta!! 
Tänk att bli beskylld för att ha "roffat" åt sig vid en skilsmässa för 8 år sedan!!! 
Jag var vid detta tillfälle tvungen att skaffa mig en advokat för att få åtminstone en del med mig när jag flyttade. Efter detta försökte han under 1 års tid att göra livet så surt som möjligt för mig, skicka fula mejl, brev  och sms!!! Han trodde att han skulle kunna knäcka mig, men jag lovar dig att mitt nya liv blev helt fantastiskt! Jag har fått nya vänner, både manliga och kvinnliga, träffar mina barn och barnbarn när jag vill, reser,  och gör mycket annat som ger glädje i livet!!!!
Så för mig blev skilsmässan ett steg i rätt riktning, men jag tycker synd om honom som sitter där och är så bitter så han efter 8 år måste skriva en anonym insändare!!! Jag lovar dig , att solen lyser varje dag på mig, trots att det regnar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar