fredag 12 juni 2015

Examen!


Så där ja... då var 2015 års examen klar för fyra av mina älsklingstjejer! Det blev till att ställa klockan i morse för att hinna till Novas första examen, kl. 8.15 var det dax i Norbergs kyrka. Den ljuvliga lilla Nova som blivit så stor, och så fort!!!!
Fick förståss bakläxa på fotot jag satt in på henne i tidningen, ja hon fyller ju 8 år på söndag,! Tyckte farmor kunnat sätta in ett finare foto, men det blev så bråttom innan jag skulle iväg till Kreta så det fick bli det första kortet jag hittade i min dator!!
Så söt hon var där hon stod med sin blomkrans i håret och sjöng för fulla muggar! Lite snabbfika och examensbubbel hos familjen  Höglund, innan det var dax att i ilande fart dra iväg för att hinna titta på Elin som gick ut 6:e klass idag.Ja tyvärr så hann jag inte med att se Nelly, men det gjorde inget, sa hon i alla fall.....bara hon får en dator av farmor när hon fyller år!! !ha ha...
Elin var också så fin där hon stod och sjöng , tänk va hon har blivit stor!!!!!?, sen raskt iväg för att hinna se Julia som gick ut nian i år och ska börja gymnasiet i höst! Phu!!!!....

Stackars Julia, när de åkt en stund på flaket på lastbilen så slog hon huvudet i så hon fick en stor bula i pannan... det var ju inte den roligaste avslutningen..men det gick bra trots allt!!
Fika hos Åhlberg/Eriksson och sen iväg på stan för att köpa present till Nova som fyller 8 år på söndag, ja du ser ju att jag har fullt upp, men som jag sagt så många gånger förr..... vad vore livet utan barn och barnbarn!!??
Ja... och vänner förståss....
Imorrn! är vi ett helt gäng som drar iväg till det nyöppnade stället Torp här i Avesta för att dansa, festa och ha lite kul!!!!!  Ha en trevlig helg... för det ska jag ha!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar