måndag 22 juni 2015

Semester!!!!!!



Så där ja... då var midsommaren över och nu väntar mina 3 semesterveckor där jag bara ska njuta och koppla av. Ja som du såg i tidigare inlägg så firades midsommaraftonen  hos yngste sonen med familj. Det var sillunch, snaps och en härlig paj som det bjöds på, precis så som det ska vara en midsommar. Barnbarnen Nelly och Nova var så fina i vita sommarklänningar och kransar i håret.
Så mysigt vi hade det och jag hade den stora äran att få sova i Novas rum..... det var väldigt viktigt att hon poängterade det.....

En långpromenad blev det med franska bulldoggen Bosse, regnet öste ner , men va gjorde det!??
På kvällen vankades det många "små rätter" o vi åt så magarna höll på spricka!! Gött var de!!!
Midsommardagen firade jag med Tonys mamma och andra släktingar då hon fyllde jämna år! Sen var det dax att åter styra kosan hem mot Avesta för att packa upp och tvätta lite!! Behöver ju rena kläder inför Orustresan som blir av i morgon!! Ska bli så roligt att åka ner till Paradiset igen, kunna hjälpa till både i Kråksstugan och i butiken!! Så nu får du ha en fin vecka .... hörs igen när jag kommer hem!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar