torsdag 18 juni 2015

Glad Midsommar!!



Tänkte önska dig en glad Midsommar!!! Regnet öser ner men va gör väl det om man bara får fira midsommar med de man tycker mycket om!!!
Midsommarafton skall firas i Norberg tillsammans med yngste sonens familj. Jag har haft fullt sjå idag att hinna handla allt som skall handlas in.... ja jag fick ju inte det jag beställde på flyget då det hade blivit nåt krångel med leveransen, och därför så fick jag lov att försöka hitta det alla barnbarnen beställt då jag reste till Kreta!!! Men jag hittade det till slut!!!

Nu kommer jag att ha 3 veckor framför mig med semester och umgänge med goda vänner, det första jag ska göra är att tillsammans med Tony gratta hans mamma som fyller år, det ska bli kul då vi inte träffats på länge! Efter det så blir det till att dra iväg till Orust och mellansonen, där ska jag tillbringa en hel vecka, och nästa helg så blir det marknad på www.moltazdesignshop.se. Det är återkommande varje år och väldigt roligt att få vara med på!! Resterande veckor blir det inget särskilt, förutom att jag ska jobba  några dagar på HVB hemmet i Norberg, där jag kommer att tillbringa lite tid efter att jag slutat jobba i Borlänge!!! Så kul det ska bli att efter nästan 40 år inom psykiatrin få jobba med lite annat!!!!

Ja så ser mina kommande veckor ut! Jag kommer att njuta för fullt, göra spontana saker med mina vänner och sen bara sitta här på balkongen (om det blir väder förståss...) och njuta av mitt liv!!!
Ha en fin midsommar nu ,.... för det ska jag ha!!!!










s beställningar på affären!! Det

1 kommentar: