torsdag 21 maj 2015

Grattis älskade Robert på födelsedagen!!!!!



Grattis idag min yngste son Robert när du fyller 34 år!!! Du den yngste av mina killar som jag har så kär. Liten var du när du föddes, men växte på dig och är idag en vuxen man!! Pappa till två av mina älskade barnbarn och en underbar man till min söta sonhustru Jenny.
Allt sedan du var lite har du sjungit och spelat, trots att du inte kunde ett ord engelska så låtsades du att du sjöng på engelska, och vet du, det lät faktiskt som så riktig engelska så fröken från England frågade mig hur du kunde sjunga så trots din ringa ålder!!

Idag så spelar du i ett band och jag har tjatat o tjatat på dig att ni måste ut mera för att få respons då ni är otroligt duktiga!!!! Sen har du ju brottningen.. där är du ledare bl.a. tillsammans med din storebror Patrick, och det underbara är ju att få vara med på dessa tävlingar där 4 av mina barnbarn brottas!! Så jäkla stolt jag är över er alla!!

Idag så fyller du år och du ska firas med dunder och bra, ikväll så kommer vi, nästan hela släkten, som vanligt!
Vill bara säga dig att jag är så otroligt stolt över dig, min yngsta underbara son som är en så godhjärtad och underbar kille... och om du inte redan vet det ... så älskar jag dig stjärnstopp!!!!!!

1 kommentar: