måndag 1 april 2013

Grattis älskade mellansonen!!






Grattis grattis kära mellansonen Henrick när du idag fyller år ! Önskar så att jag kunde vara nere på ditt vackra Orust och fira dig, men när jag nyss varit där så kan jag ju inte åka igen.... jag firar dig på "mitt" vis istället.
Är så stolt över dig, och allt du har skapat under åren. Du har kämpat hårt,det är inte alltid så enkelt att driva två företag som du gör. Du som gått din egen väg, inte brytt dig så mycket om vad andra tyckt och tänkt, du har nog mest gått på din egen magkänsla, och det är väl därför som det gått bra också..

För 1 år sedan flyttade ut till Kråks stuga och fick kossorna till grannar, ett annorlunda liv mot det var van med, men jag tror att det är precis det här du behöver, livet på landet gör dig gott, det ser jag, trots att du ibland kan ledas ihjäl när du varit ensam för länge!!!! Du är ju en otroligt social person som är mycket omtyckt p.g.a. din omtänksamhet och din varma framtoning. Du har alltid en hjälpande hand till de som behöver, och du månar om alla dina närstående. 
Önskar dig nu en underbar födelsedag och jag hoppas solen skiner på dig i Kråkstugan, och om du inte visste det redan så älskar jag dig jättemycket!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar