torsdag 28 mars 2013

Glad påsk!!



Ja så var det då äntligen påsk och påskledighet i fyra dagar!! Skulle så gärna velat vara på Orust en helg som denna, men då jag nyss varit där så får jag väl stilla mig lite! Sonen kan ju tröttna på morsan....
Jag har åter råkat ut för världens förkylning och tänker kurera mig med vila, C-vitamin och sol denna helg. Yngstesonen med familj åker till fjällen och det blir bara jag och äldstesonen Patrick och hans familj som kommer att äta påskamiddag.

I morgon ska jag åka till Parkgatan och ta stygnen på Patrick som råkade skära sig så illa så han var tvungen att sy några stygn...jag skojade och sa att dom måste nu ha klippkort på akuten då han var ner med Julia två dagar före då hon har fått körtelfeber.

Fick höra av Patrick att den lilla godingen Noah hade krupit upp hos honom och berättat att "pappa, du är min stor kärlek!!!!" Så underbart att få höra!!

Nu tänker jag ta helg och jag önskar att du får en riktigt Glad Påsk med mycket god mat och mycket avkoppling........själv sticker jag till Blåkulla ikväll men är hemma i morrn igen!!!!! Ha de gott!!

1 kommentar:

  1. Glad Påsk till dig med. Hoppas du kryar på dig snart. Kram

    SvaraRadera