lördag 20 april 2013

Grattis älskade killarna Patrick och Noah!



Grattis grattis mina fina killar Patrick, äldstesonen, och Noah, mitt minsta barnbarn!!
Idag är det storkalas för er båda och vi ska fira er hela dagen!
Du min äldste fina son som jag är så stolt över, en älskad son och en underbar pappa till dina tre barn. Du som är den som alltid får hjälpa mig som har "tummen mitt i handen" ...ja jag är ju inte den mest praktiska mamman!! Dagen du föddels var inte alls så solig och vacker som idag, det var en regntung torsdag, men när du väl var född, så sken solen...i alla fall för mig och din pappa!! Jag är så otroligt stolt över dig, ska du veta, du är så händig och duktig med allt du företar dig! Att fixa till ett helt hus, som ni övertog efter farmor och farfar, var ju inget som du ryggade för, ditt senaste projekt var att göra ett rum tilll tonårsdottern i källaren, så hon skulle få vara lite "ifred"...! Förstår att dina barn också älskar dig mycket!!

Och Noah då.....min minsta lilla solstråle, pratar som en hel "karl" kan inte vara tyst en endaste minut, go o glad hela dan, när du inte är förbannad då förståss.... Att du blev född på din pappas födelsedag var ju ett extra plus för honom ....han berättade för alla, att " kungen fått en prins" ha ha ha....förstår att han är stolt!! Vem skulle inte vara det med en sådan son!!!?? Du har funderingar som jag inte trodde en liten 3 åring kunde ha. du ska ha svar på allt och när man en gång svarat på en fråga så kommer följdfrågan..."Varför då då "!!
Idag så firar vi dig och du ska få en Husbil av farmor, ja det önskade du dig, en med cyklar bakpå!!!!! Ja ja du vet ju vad du vill du.....
Vet att ni båda får en fin födelsedag idag, och som jag brukar säga......"Om ni inte visste det...så älskar jag er stjärnstopp"!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar