torsdag 29 december 2011

Snart nytt år igen!



Idag har jag jobbat igen! Det var riktigt kul att komma tillbaka till jobbet för en enda dag, i morrn har jag ju min lediga fredag!!! Hade Julia och Elin här igår då föräldrarna jobbade, och i morrn blir det nån timme igen för att de ska slippa vara ensamma och att lilla Noah ska slippa dagis. Egentligen så tror jag han skulle vilja vara där, sonen berättade att när han skulle hämta honom förra veckan skrek han som en mistlur...ville absolut vara kvar och leka!!!!! Tänker åka till familjen Höglund i morgon också för att önska gott nytt år med en flaska skumpa (ja, Åhlberg/Erikssons ska få en med!)



Nyårsafton ska jag tillbringa med mina vänner i Norberg tillsammans med en del andra. Ska bli jätteroligt, då vi firade förra Nyårsaftonen tillsammans med. Jag var bjuden på tre ställen denna nyårsafton, men det blev "på det gamla vanliga" viset.



Min enda önskan inför 2012 är att det blir samma bra år som 2011 har varit. Jag är så tacksam för det jag har och mitt liv är verkligen fulländat!! Kan man önska sig något mera då?????

1 kommentar:

  1. Gott Nytt År kära moster!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kramar Carina

    SvaraRadera