måndag 26 december 2011

Hemma igen!



Nu är jag hemma igen, efter att ha firat jul hos Henrick. Julafton åkte vi till Orust för att fira i lugn och ro. God mat och många djupa samtal hann vi med. Så roligt det är att kunna sitta med sin son och prata som vuxna människor. Mycket skratt har det också blivit, vi har verkligen roligt då vi träffas. Julafton var som en höstdag, trots detta så tände vi maschaller och det lyste upp så fint i mörkret. Då det började blåsa upp ordentligt, åkte vi hem på juldagen för att slippa värsta stormen. Resan hem gick bra, tar endast 5 tim. att åka mellan Partille och Avesta...nu börjar jag bli van....!!! Skönt att jag tog bilen då jag förstår att vissa tåg har stått stilla.



Nu sitter jag här i min fina lägenhet, har plockat upp alla presenter jag fått och bara njuter av tillvaron. I morgon blir det en tur till Åhlberg/Erikssons då jag inte träffat de små liven på en vecka. Tar en tur till Norberg i veckan för att få träffa Nelly och Nova också...längtar ju jämt efter barnbarnen då jag är borta!!! Ha en fortsatt trevlig kväll...det ska jag ha!!!!



1 kommentar:

  1. Låter som du också haft en fin julhelg!
    Tack för dina fina kommentarer hos mig! :)
    God fortsättning!
    Kram Linda

    SvaraRadera