lördag 31 december 2011

GOTT NYTT ÅR!!



Ja då har den då kommit...årets sista dag. Året som gått har varit, för mig och min familj, ett bra år. Vi har fått varit friska, glada och fått tillbringa mycket tid tillsammans. Hittade idag en "lapp" under sängen min, där står det....."Älskar dig farmor EvaMarie...." Detta skrivet av mitt äldsta barnbarn Julia på "lilla julafton" och har fastnat under sängen, trots att jag har dammsugit...och så hittar jag det just idag......Kan man bli annat än lycklig!??? Jag har mina nära och kära runt omkring mig, mina fina vänner, vad kan man mer begära!??



För många har året inneburit både sorg och glädje, tänker mycket på de stackars människor som mist sina anhöriga bl.a. i massakern i Norge, alla de i arabländerna som stridit för sin frihet, och många många andra. Jag hoppas verkligen att det kommande året blir ett fint år för oss alla, där vi nästa nyårsafton får kika tillbaka och även då tycka att det gångna året varit alldeles förträffligt!! Gott Nytt år till er alla!

3 kommentarer:

  1. Önskar dej Gott Nytt År!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år vill jag önska dig!

    SvaraRadera
  3. Gott nytt år till dig, du kloka Bullfarmor! Det är en gåva att förmå njuta och ta tillvara det man har och att vara tacksam i vardagen. Det är alltid lika trevligt att gå in här och ta del av din förnöjsamhet. Alla har det inte bra, det vet vi ju, men ibland är det ju också inte bara hur man har det, utan hur man tar det. Nu hoppas jag du får ett bra 2012 och kan göra lika positiva summeringar vid nästa årsskifte.
    Kram

    SvaraRadera