fredag 9 december 2011

Bygger för fullt!!!!!



Igår sov jag hos syster och svåger!! Tänk va roligt vi har när vi träffas!!! Vi skrattar så vi kiknar, men pratar också mycket allvar!!! Vilken ynnerst att ha en storasyster som hon !!

Idag har jag varit på sjukhuset för att kolla min allergi...fy sjutton va mycket jag är allergisk emot!!!!!! Men ....jag är så glad att det "bara" är en allergi...det kan jag leva med!!!!



Efter det så bar det iväg hem till mina små prinsessor Nelly och Nova för att bygga ett pepparkakshus igen!! Huset blev som det skulle...och jag brände mig inte i år...till flickornas förtjusning!!!

Nelly visade upp sin talang, hon sjunger och mimar och sjunger, precis som sin pappa Robert gjorde i den åldern!!! Hennes stora dröm är att bli artist!!!


Nu sitter jag här med alla ljusen tända, njuter av livet och ser fram emot nästa helg då vi ska ha "lilla julafton" här hemma, jag är ju hos Henke o Tore i jul. Det ska bli så roligt, turas om att vara hos barnen på jul, och för 3 år sedan började jag i Göteborg, så nu är det dags igen. Önskar er alla en riktig fin helg!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar