onsdag 14 december 2011

Luciafirande



Idag var det full fart framåt från jobbet till Norberg, där goa Nova skulle ha lucia. Den söta lilla damen hade fullt sjå att få luciakronan att sitta kvar på huvudet, den ramlade oavbrutet ner i pannan på henne!! Men sjunga kunde hon!!!!!!!!



Underbara härliga ungen min, så söt och så härlig i sin vita luciaklänning. Nelly höll mig i handen när vi gick tillbaka till dagis och skulle fika. Hon pratar så mycket och är så klok som bara en 7åring kan vara..



Nu har jag börjat förbereda till lördag då barnen kommer för "lilla julafton". Jag åker ju till Partille för att fira julafton därner med Henrick och Tore, så julafton måste bli "tidigare" i år för barnbarnen.



På fredag ska jag och några vänner fira fina vännen Kerstin som fyller år. Ska bli så roligt att träffas igen så här innan jul, det blir både att fira födelsedag och att dela några julklappar.....ja som du ser så är det full fart igen.....ser fram emot att få ta julledigt snart!!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Ja nästa år är det vår tur!!!!

    SvaraRadera
  2. Visst är väl barn de sötaste av lucior, och är de barnbarn dessutom, ja då smälter man av värme.
    Julfirande i våra dagar innebär alternativ och flexibilitet. Huvudsaken är att det blir bra för alla och ingen känner sig glömd.
    En riktigt god och skön jul önskar jag dig!

    SvaraRadera