lördag 10 december 2011

Andra huset....check!!!!!



Idag har vi byggt pepparkakshus nr 2, hos Elin och Julia!. De hade hjälp av kompisarna Flisan och Madde....orättvist...när Nelly och Nova inte hade några hjälpredor!!!



Hur som helst så blev det jättefint, och ....jag brände mig bara liiiiiiite grand!! Det har ju blivit en sport nu, att inte bränna mig!! Får nog ta på Roberts handskar nästa år, som Nelly tyckte jag skulle göra för några år sedan.



Ikväll har jag slagit in alla julklappar till barn, barnbarn och några vänner. Lyssnar på The Baseballs, tar en mugg glögg.....och bara njuter av livet!!!!! Så här ska livet vara när det är som sämst!!! ha en trevlig helg allesammans!!!!!

Här kommer en vacker bild från min uppväxtkommun, Norberg!!!!

1 kommentar:

  1. Flitiga farmor! Två pepparkakshus, snudd på produktion. Vi har gjort ETT med barnbarnen och det var en pärs med kansjälvhumör.
    Ha en bra vecka och njuuuuut!

    SvaraRadera