lördag 17 december 2011

Lilla julafton!!!



Ikväll har vi firat "lilla julafton" här hemma hos mig med familjerna Höglund och Åhlberg/Eriksson. Precis som de ska vara, med mat, dryck, julklappar och massor med skoj o glädje. Jag fick fina foton på Nelly och Nova. En fin lampa av Julia och Elin. Efter julklappsutdelningen satt flickorna, som vanligt, och ritade i sovrummet, Noah och Nova hittade jag i duschen, Noah, sugande på en gammal trasa...... men skoj hade de.!!!



Som vanligt är det "liv i luckan" när vi ses allesammans....men nu tycker jag lägenheten börjar bli för liten för att alla ska få plats och kunna röra sig...men men.. finns det hjärterum finns det skjärterum, som man brukar säga.



Alla var nöjda och nu är det bara en vecka kvar till "riktiga" julafton! Jag åker till Henrick och Tore, och de andra barnen med familjer firar på var sitt håll!!! Men denna julafton kändes ändå som "riktig" trots att ingen snö fanns.....och jag hoppas verkligen på att det blir bart på backen när jag nästa vecka åker ner till Göteborg... Nu är kvällen sen och jag har diskat undan det mesta, ljusen är släkta och nu är det bara att säga godnatt.... och vänta på nästa julafton!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Mysigt att ha julafton två gånger:)
    Hittade hit tack vare ditt bloggnamn, gulligt!

    På återseende och god jul!
    Mvh Milla

    SvaraRadera
  2. Julaftnar kan man väl aldrig få för många av när man får vara med de sina. Om du ska köra bil till Göteborg får du lova att ta god tid på dig.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en God Jul och ett Riktigt Gott Nytt År!!!!

    Kram

    SvaraRadera