fredag 2 september 2011

Tidig fredagsmorgon!


Idag var det inte till att ha fredagssovmorgon heller! Kl. 0.600 ringde klockan och då var det bara att pallra sig upp. Åkte till Norberg och var barnvakt då dagis var stängt idag.
Lilla söta Nova ville bara se på film, vilket hon troligtvis inte får göra närhelst hon vill.....vi låg i soffan och bara myyyyyste, som hon sa, och kikade på den ena filmen efter den andra.
Vid lunchdags hade sonhustru Jenny gjort varsin "matlåda" till oss båda, så jag slapp laga lunch också...

När vi ätit våran "låda" var det dags att sticka iväg för att hämta Nelly på skolan, och självklart var tjejerna sugna på att köpa glass..

När vi kom hem igen så hade pappa Robert vaknat, efter att ha jobbat natt, och Nova berättade för mig att "pappa retas för han vill att jag ska gråta" ha ha ha....denna förtjusande unge.
Efter att ha fått "lov" att spela på Nellys piano med både bas och komp så var det dags för mig att åka hemåt igen.

En härlig dag har jag haft med två av mina älskade barnbarn, imorrn tror jag att det blir en vända till Åhlberg/Eriksson, bara för att få snusa på resten av barnbarnen.....Ha en trevlig helg allesammans!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar