onsdag 14 september 2011

Kortsemester!!!


Så var jag då hemma igen efter en trevlig tripp till Åland. Vi har bott i lyxhytt, ätit goda middagar och druckit gott vin!! Vilken härlig kortsemester. Dansat har jag också, vilket det var länge sedan jag gjorde!!! Det är väl bland det roligaste som finns att dansa till en bra orkester.
När jag var ung dansade jag fyra kvällar i veckan, slet ut många skor på den tiden....nu kanske det blir likadant igen, har ju även börjat en buggkurs!! Oj va roligt det är!!

Har tagit ledigt från jobbet imorgon då det blev sent ikväll innan jag kom hem. Kommer att hämta Elin vid skolan och hon och Julia kommer att vara här tills föräldrarna kommer från jobbet.....va skönt det är att kunna hjälpa till, och även få en stund med dessa underbara barnbarn!!

När de töserna är återlämnade så åker jag iväg till Norberg en hastig visit för att överlämna godiset som jag köpt till alla mina flickor....
Noah är så liten så han äter ju inte godis, han fick en tandborste och en söt liten sked istället!!

Nu är kvällen sen igen och jag har en stor väska att packa upp, sen väntar min egen sköna säng...det är faktiskt den jag läntar hem till när jag är borta..
Ha en trevlig kväll allesammans!!!!!!

1 kommentar:

  1. Hej moster!
    Vad skönt du verkar ha haft det. Var det ingen storm? Nu är det äntligen fredag igen, usch vad veckorna går fort!!!!!!!!!Karm/Carina

    SvaraRadera