söndag 4 september 2011

Grattis Alexandra på födelsedagen! (en dag försent")

Grattis grattis kära sonhustru Alexandra som igår(!´) fyllde år!! Varför det blir dagens datum på inlägget är för att idag ska det bli kalas.
Jag var dit med en blomma igår, och då de inte var hemma fick den stå på trappen. Familjen var ute och cyklade och jag stötte på dem utanför affären!! Där satt den lilla rackaren Noah på cykeln, och som vanligt så fort han fick se mig så började han skorra som ett monster igen!!!! Ha ha ha....
Storasystrarna Elin o Julia var med mormor o morfar till Furuvik, jag antar att de hade roligt, får väl höra idag..
Som sagt idag blir det kalas för släkten och det är alltid så roligt att träffas allesammans!!
Nu är det bara en födelsedag kvar, och det är andra sonhustrun som fyller i oktober, ja förståss jag fyller ju också ...men det räknar jag inte så mycket med...huvudsaken är att jag får fira mina nära och kära!!!

1 kommentar:

  1. Nej, med stor familj blir den egna födelsedagen allt mer oviktig. Vi har bara tre födelsedagar kvar och sedan börjar det om den 16 januari. Men jag tycker det är kul att ha anledningar att fira. Nu är jag tillbaka till barnbarnshämtning två eftermiddagar i veckan. Jag fick fortsatt förtroende, ha ha, ha

    SvaraRadera