lördag 10 september 2011

Barnvaktskväll!!



Nyss hemkommen efter att ha varit hos Åhlberg/Erikssons och varit barnvakt!!! Föräldrarna skulle ut och äta med några goda vänner, och efter det gå på bio-

Lilla Noah är en spelevinker utan dess like! Han är så otroligt söt, en kopia av min äldste son, då han var i den åldern!

Han är en "av och på" kille ...det betyder att gråter han inte för att han är arg, så är han en solstråle....ikväll var han på, alltså en solstråle!!!! Då jag försökte få honom att säga farmor, vilket han kan, så svarade han "mamma" istället!



Julia och Elin hade fullt sjå med att skypa och skriva på msn till sina kompisar, men de är helt underbara de också.... Så härligt när de kramar mig och talar om hur mycket de älskar mig!! Vad mer kan man begära???


I morgon blir det svampskogen med grannen, som ringde och frågade om jag ville följa med. Hon har riktiga svampställen och det ska bli både kul och skönt att få bege sig ut till skogs, vilket var mycket länge sedan. Stövlarna har jag lånat av sonhustru Alexandra, måste bara skaffa mig ett par gummistövlar............!!!!!!


Nu börjar kvällen bli sen och ikväll visar sig inte månen från sin bästa sida, vilket den gjorde igår kväll....fångade den på bild så jag lägger upp ett kort på den vackra månen... Ha en trevlig lördagskväll!!!!


(Förstår inte varför alla inlägg blir så "konstiga" nu för tiden!! Det blir långt mellan raderna!!)




1 kommentar:

  1. Oj vilken måne! Den lyste verkligen upp. Du ibland blir det mellanrum mellan mina rader och stycken som jag alls inte tänkt mig. Det är datorn som fått spel tror jag. Så nästa gång är den normal. Mysko.
    Visst är det underbart att kunna hjälpa till med barnbarnen. Föräldrarna får egentid och vi får umgås. Vinna-vinna tycker jag.
    Jag tror att det är svårt för barn att säga just farmor. Mitt yngsta kallade mig länge för charmor. Det var ju så underbart så jag ville aldrig att han skulle lära sig något annat. Ha det gott!

    SvaraRadera