söndag 25 september 2011

Förkylningsbaciller och fotboll!


Fredagen började med en rejäl förkylning....visste inte att man kunde snyta så..!!
Hade lovat bästa vännen att åka ner till Uppsala för att hälsa på och det var ok att kommat trots alla baciller!!
En jättetrevlig fredagskväll och på lördagen "gjorde vi stan", köpte mig en ny snygg vinterjacka. Orken var ju inte som den skulle så det blev inte långvarigt.

Efter att jag kommit hem igen fick jag panik...det var bara att rusa ner till den öppna butiken och köpa nässpray.
Anstängde mig i alla fall för att idag orka se Julias sista match för säsongen....de förlorade men huvudsaken att tjejerna tycker det är roligt att spela. Tror även att de tycker det ska bli skönt med ett uppehåll över vintern!?
Lilla Noah kom emot mig med ett "Grrrrrrrrrr" som vanligt, mamma jobbade så mormor och jag fick vara barnvakt.

Få se hur morgondagen blir, jag har i alla fall gjort matlåda, och hoppas på att orka till jobbet, det får bli lite vitlök och annan "kryapåmigmedicin"...... vill ju inte vara utan buggen i morgonkväll!!!!

1 kommentar:

  1. Jaså du har varit i mina trakter! Synd med förkylning men det är ju sån´t man inte rår på.
    Mina barnbarn har också spelat klart för säsongen, skönt för föräldrarna också tror jag.
    God bättring och en skön ny vecka!

    SvaraRadera