torsdag 7 april 2011

Idag är det fredag...eller?????

Idag är det fredag....i alla fall för mig som har tagit ledigt alla fredagar i fortsättningen!!! Helt ljuvligt att komma hem en torsdagskväll....och känna att det är fredag....och ändå ha en dag till godo!!!

I morgon ska Patrick hjälpa mig att byta däck på bilen, men visst är det underligt att jag aldrig lärt mig detta trots att jag haft bil i alla "evinnerliga tider"!? Men det är väl så att det man inte behöver lära sig (då man har en man i huset) struntar man i!??

Idag blåser det stormvindar över Avesta och jag har fått en rejäl bihåleinflammation....ögonen och näsan rinner för fullt...men det kunde ju vara värre..så tänker jag i alla fall!!

Ska nyttja min lediga dag till att införskaffa födelsedagspresent till son och barnbarn och även alla påskägg som barnbarnen ska få!

Tidigare under åren har vi alla träffats på påskmiddag men i år åker jag ner till Henke och Tore då påsken blir så lång!
Ska bli roligt att träffa dem då det var ända sedan i november vi sågs. Glädjer mig åt att få se och höra allt de upplevt i Thailand. Blev så glad då Henke berättade att han köpt mig en fin väska!!

Påskmiddagen får vi ta helgen efter påsk, för påskmiddag ska vi ha...precis som vi haft alla andra påskar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar