fredag 15 april 2011

Händelserik ledig fredag!

Ledig fredag.....vaknade runt 6.30...varför undrar jag när jag nu får sova hur länge jag vill!!??
Makade mig upp och fixade lite kaffe...och solen sken över det gamla vattentorner som står alldeles bredvid min balkong! Trots att jag önskat jag kunde sovit lite längre så var det härligt att ta min kaffekopp och gå ut på balkongen!! Fåglarna sjöng så vackert och det var tyst ute!!!!

Skypade med Henke, som igår kom hem till Göteborg igen efter 2 härliga veckor i Thailand. Såååååå glad att dom är hemma igen!!!!

När jag väl mornat till mig lite runt 10-snåret ringde det på dörren och min vän Unni kommer in med två rejäla mackor som vi skulle äta...kaffe ville hon förståss ha! Hon hade varit på sjukgymnastiken för sitt onda knä.

Efter detta bar det iväg till Åhlberg/Erikssons för att Alex och jag skulle gå ner på stan óch inhandla fördelsedagspresenter till Prinsen och sonen. Noah sken som solen och gav sig den på att inte sova en endaste liten stund. Vi fikade och när den lilla rackaren såg glassen var det bara det som gällde.

Elin hämtades på skolan och efter det så bar jag iväg till tvätten med bilen....och efter det så tillbaka till sonen för att byta däck...phu....

Sedan handla lite grand....hem och tvätta fönster och byta gardiner.....plocka ihop påskäggen till barnbarnen...och NU......sitter jag bara här och orkar inget annat!!!!! Trevlig helg på er!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar