måndag 25 april 2011

Hemma igen!


Ja nu är jag hemma igen efter att ha åkt fel i 5 mil!!! Skulle ta av till Gävle/Falun....men det gick för fort...fick åka över Köping istället, men det gick ju lika bra! Som jag tidigare skrev så har jag haft en underbar påsk på Orust och i Partille. Solen ha lyst hela dagarna och på kvällarna har sonen och jag suttit på balkongen och njutit av solnedgången.

Min lilla röda älskling (alltså min lilla bil!) har gått som en klocka hela vägen de 80 milen tur och retur. Inte ett endaste litet krångel, men blev stoppad av polisen vid två tillfällen för att visa körkortet och blåsa!!!!

Jag har verkligen längtat efter de andra barnen och deras familjer, men jag bjuder dem en helg framöver istället. Yngste sonen fyller 30 år i maj och då kommer vi att träffas hela släkten...ser verkligen fram emot detta.

I morgon är det jobba igen, men bara tre dagar denna veckan då jag är ledig på fredagar i fortsättningen. Det är det bästa jag gjort.... får njuta en hel dag extra och ska verkligen försöka ta vara på dessa dagar. Så viktigt det är att ta vara på varje dag och verkligen njuta av tillvaron. Vi vet ju inte hur länge vi får vara med.....så det är bäst att passa på!!

3 kommentarer:

  1. Äsch 5 mil hit eller dit, det kan väl hända den bästa :) kram jenny

    SvaraRadera
  2. ja.....och det brukar hända dig???? kram

    SvaraRadera
  3. Tack, snälla du för fin kommentar!
    Så skönt att arbeta fyradagarsvecka, vore något för mej med. Stormtrivs på min arbetsplats, men det är ju så mycket annat man vill göra också, eller hur?

    Lena

    SvaraRadera