onsdag 20 april 2011

Grattis älskade störstesonen och grattis Prinsen!!!!

Grattis grattis idag till min äldsta älskade son Patrick som fyller 43 år!!! Lillprinsen Noah fyller sin första födelsedag!! Idag blir det kalas.....
Tänk att det är så många år sedan jag blev mamma för första gången!? Det är ju en upplevelse utöver allt annat, sen att det är lika underbart varje gång man föder ett barn är ju självklart!!

Men första barnet, då man inte vet någonting om vad som ska hända. Min mamma var förståss ett stort stöd för mig som förstagångsmamma. Men som hon alltid sa...ingen förlossning är den andra lik!!
Jag minns då jag fött fram min älskade son...ingen på hela jorden hade presterat det jag gjort..så tyckte jag i alla fall. Och MIN son var ju den finaste på hela BB!!!

Ja livet förändrades radikalt, jag var i alla fall bara 20 år, men sonen var verkligen planerad och efterlängtad!!

Idag är han själv pappa till 3 underbara barn och den minsta av dessa är ju PRINSEN!!! Ja så kallade han honom då han föddes, och nu går det av bara farten! Prinsen fyller 1 år idag och nu blir det firande av!!!! Han föddes efter ett planerat kejsarsnitt och det var ju så roligt att det blev på samma dag som fadern!

Så grattis igen mina älskade pojkar!!! Jag älskar er av hela mitt hjärta!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar