söndag 24 april 2011

Glad påsk!!!

Idag har jag varit i Paradiset!!! Det är nämligen på Henke och hans sambo´s sommarställe på Orust!!! Vi åkte dit under gårdagen och har haft en underbar långfredag och påskdag, rensat i landen, skottkärra efter skottkärra har jag kört med gamla kvistar och löv. Vi har stökat i trädgården och det är så roligt att kunna hjälpa till....sen är det ju så härligt att få rensa i landen.... jag har ju tidigare berättat att för mig är det en lisa för själen... Ätit en god lunch innan vi senare åkte vidare hem till Partille. Tänker stanna till måndag morgon, fast jag egentligen bestämde mig för att åka hem på påskdagen....men vad ska jag hemma o göra??? Tänkte försöka lägga upp lite bilder på min blogg....Henke hjälper mig.... jag är ju urusel på det här med datorer.... men nu kommer i alla fall en bild från Paradiset.... Längtar redan dit igen, hörde av Henkes sambo att jag är välkommen dit när jag vill...underbart!!! Glad påsk på er alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar