onsdag 18 november 2009

Repotaget!!!

Jag har just kramat mina tre väninnor adjö, efter en trevlig kväll här hemma hos mig!!! Måste bara tacka alla ni som gett mig sådan respons på repotaget i tidningen om mina kära barnbarn!!! Har fått massor av tackbrev och för mig känns det fantastiskt roligt, för att inte tala om, hur roligt de måste vara för mina små älsklingar, då de blir större och kanske uppskattar det!!

Tycker inte alls att det är så märkvärdigt, tror faktiskt att alla mor/far föräldrar känner precis som jag!? Konstigt vore det väl annars??? Kan faktiskt inte förstå de människor som inte "tar sig tid" för de små, de är ju faktiskt "livets efterrätt", vilket jag aldrig kunde förstå, då jag själv inte hade några barnbarn.

Då jag tog mitt beslut att flytta till Avesta har mitt liv fått nya dimensioner. Mitt liv idag är mycket innehållsrikt, inkluderar gamla som nya bekanskaper, som ger mig mycket glädje och energi!! Efter en sådan här kväll, uppskattar jag verkligen samvaron med goda vänner, dessa tillsammans med barn och barnbarn ger verkligen livet innehåll!
Nej nu är kvällen sen och en ny arbetsdag är snart här, bäst att gå till sängs så jag orkar upp i morgon!!! Godnatt!!!!

2 kommentarer:

  1. Hej mosterposter!provar aatt skicka en kommentar under anonymt för jag vet inte hur man gör. ha en bra helg!love you/Carina

    SvaraRadera
  2. Tack gullet!!! Du gjorde ju alldeles riktigt!!!! Love you toooooooooo!!!Puss på dig!!!

    SvaraRadera