måndag 23 november 2009

Stråkbråkarna!!

Nyss hemkommen från musikskolan där Julia spelar i Stråkbråkarna! Den stora lilla tjejen har börjat spelat fiol! Jätteduktiga var dom förståss, jag är så glad att mina töser har musikintresse. Nelly och Nova älskar att sjunga o spela de med, och Elin är ju med i Masungarna´s sångkör. Alla mina barnbarn har pappor som spelar gitarr och troligtvis går musikintresset i arv.

Ja, nu blir det mycket att stå i, luciafirande, julavslutningar och sångkörer, ja jag vet då inte allt som vi ska hinna vara med på. Men kul är det!!!

Den nya arbetsveckan har börjat, men nu reser jag till Göteborg på torsdag, ska bli så kul att träffa Henrick, har ju inte sett honom sedan aug/sept. Vi åker ut till lantstället på Orust, vilket verkligen är en härligt avstressande miljö. Så att "göra stan" är inte att tänka på denna gång, vi behöver nog stressa av båda två!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar