lördag 21 november 2009

Underbar morgon!!

Vilken underbar morgon!! Solen lyser från en riktigt blå himmel, och utanför fönstret ser det ut som en höstdag istället för att det ska fram ljusstakar och belysning nästa helg!?? Nu önskar jag verkligen att snön ska komma.

I torsdags blev Julia och Elin vaccinerade, det gick bra, de fick bara ont i armen efteråt. De är i full gång igen och idag ska de träna ishockey som de har börjat med. Nelly har ju vaccinerats för några veckor sedan, och blev inte heller sjuk av sprutan, hon var "tvungen" att ha plåster på för att "veta" vilken arm hon fick sprutan i!!!
Idag när det är så vackert väder, ska jag ta fram min röda cykel och dra iväg och kika på ett matbord. MÅSTE verkligen ha ett bord så vi kan sitta tillsammans och äta när vi är fler än tre!! Det har faktiskt fungerat att vara 9-10 personer samtidigt, men gissa va trångt det blir!!?
Efter det att jag uträttat mina ärende ska jag fixa till på balkongen, göra riktigt fint inför decembermånaden då snöflingorna förhoppningsvis kommer att falla! Trevlig helg!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar