tisdag 1 september 2009

Söta goa Rasmus!!

Idag har det varit "fest" på jobbet.....ja min kollega Fredrika var o hälsade på med sin lilla Rasmus, 8 veckor gammal!!! Nu fick jag verkligen snusa på han då han låg i mitt knä!! Tänk att babysar luktar så himla gott.....Håller på att "greja" lite till Jenny som fyller 30 år 24 oktober....Vad, kan jag inte berätta..ifall hon läser min blogg!!Va kul det ska bli att få festa om med alla barnen och deras familjer än en gång!! Bettan (som är mormor till Julia och Elin) och jag funderar över att ha en Höstfest i november, som lika som förra gången ska bli ett knytis med en symbolisk summa i inträde, detta för att kunna sponsra Barndiabetesfonden! Festen vi anordnade i april inbringade 1200:- men denna gång ska vi ta liiiiite mer i inträde. Det är så kul att förena nytta med nöje....vilket alla som var med instämde i!!!

2 kommentarer:

  1. Ja inga avslöjanden, jag har koll på dig kram

    SvaraRadera
  2. Rasmus skickar en bamsekram tebax! Var så kul att träffas idag tyckte vi med...kom ihåg kolla almanackan nu så vi kan ses snart igen! kram

    SvaraRadera