onsdag 2 september 2009

Grattis Alexandra!!!

Imorgon fyller min kära sonhustru Alexandra 35 år!!! Gissa om jag ska ringa henne tidigt för att gratulera.....jag vet att hon ska gå upp kl 4.30 för att vara på jobbet sitt och inventera. Kalaset blir på lördag och jag har redan fått veta av Elin vad det blir för mat.... Elin ja, Alex berättade att hon inte ville gå hem från skolan i fredags, blev riktigt sur för att hon inte fick vara kvar på skolgården, så kul tycker hon det är att gå i skolan! När jag sa att "Va kul Elin, nu får du lära dig att läsa också" fick jag ett rappt och lite surt svar! Det kan jag redan!!"
Det visste ju jag med men hade glömt.. Hon har nu fått låna hem lite extraböcker från skolan för att kunna läsa hemma, hon vill ju så gärna få läxor!!!! Ja dessa underbara ungar!! Va jag älskar dom allesammans!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar