fredag 4 september 2009

Fredagkväll!!

Så var det äntligen fredag igen...den skönaste kvällen på hela veckan! Har haft besök av mina barn med sina familjer... och en fotograf!!!! Helkul!!!! Mina underbara ungar och deras familjer, de är helt fantastiska!! Jag har serverat bullar, men det ska väl en Bullfarmor göra antar jag.?! De är så goa allesammans! Patrick hade ont i halsen och kände sig krasslig....vi har förståss diskuterat svininfluensan här ikväll...........Oj oj oj, jag tror att allt är så uppschasat med denna influensa.... Lilla Nova hade svårt en stund att vara stilla, längtade till mammas "goshåla"!! har aldrig sett en unge som ska ha handen i mammas armhåla för att gosa........men det gick bra även med farmors då jag var där och var barnvakt!!! Julia, är Novas älskling... hon vill bara vara med henne, och Julia tar förståss väl hand om kusinen! Nelly och Elin är bästisar, något som de blev på Rhodosresan!! Ja, det saknades bara Henrick och Tore, så skulle kvällen vara fullbordad! Men man kan ju inte få allt här i världen... i alla fall inte varje kväll!!! Annars har jag allt man kan önska sig!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar