torsdag 3 september 2009

Kantareller och storfrämmande!!!!

Nu är snart även denna vecka till ända. Fattar inte vad veckorna tar vägen? Men det är väl så då man blir äldre, tiden rinner fortare iväg då! Idag har jag fått köpa alldeleles nyplockade kantareller av en f.d. arbetskamrat! Det är guld värt för en som inte törs gå i skogen p.g.a. björnarna....fast alla säger att dom är mer rädd för mig än jag behöver vara för dom....ja jag vet inte jag, har ju hört talas om björnfrossa!!!! Har städat lite ikväll då jag väntar storfrämmande i morgon efter jobbet! Patrick och Robert med familjer kommer hit en stund, åh vad jag längtar!! Har ju inte sett de små (och stora!) liven på mer än en vecka...det är alldeles för lång tid för farmor!!! Nästa vecka kommer Henrick från Göteborg och hälsar på i två dagar, han reser för Ittala och har kunder här i Dalarna, och då passar han på att hälsa på sin gamla moder!! Ser verkligen fram emot det!!!! Tänk vad jag är rik!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar