måndag 14 september 2009

Ny vecka......igen!!!

Ny vecka, nya möjligheter!! Igår hade jag en trevlig kväll tillsammans med min vän Unni och hennes syster Inger som fyller år just idag. Unni "rövade" med henne hit och kvällen blev härlig!! Strax innan dom kom så ringde Robert och ville komma hit med lilla Nova, då Jenny och Nelly skulle gå på bio. Självklart ville jag att dom skulle komma!! Nova lekte så snällt och "pratade" med kusin Julia på datorn. Hon lekte kurragömma och gömde sig bakom draperiet och ett tu tre så kom en sjujädrans smäll, draperiet rasade ner och lilla Nova ramlade och slog huvudet i golvet! Till Patricks förtret skulle jag tro, för det är han som skruvar och borrar hemma hos mig!! Nu lär han hit med borren igen!!!!! Men allt gick väl och det tog inte lång stund förrens Nova låg på golvet o lade puzzel!! Jag är så himla glad att jag bor så nära mina älskade ungar, det är lätt att bara "slinka in" då det inte är längre än 17km mellan Avesta o Norberg. Tänk va bra jag har det.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar