torsdag 4 maj 2017

Brottningsavslutnig och pubafton




Vilka vackra dagar det har varit!!! Nu måste väl ändå våren kommit!!??  Idag har jag suttit i solstolen på balkongen och solat efter att ha kommit hem från syster min som jag hälsade på igår! 
Det blev en tur till Borlänge igår då jag slutade tidigt på jobbet. 

Som vanligt har vi haft trevligt och skrattat mycket... ja ju äldre vi blir ju roligare har vi det tillsammans!!!

Valborg firade jag med bästa vännerna och där vankades det surströmming, en delikatess som vi alla i gänget gillar, som tur är!!

I morgon får jag sitta och hålla tummar och tår igen då Henrick, min Superskapande son, skall på gala då han är nominerad till årets företagare på Orust...ja han gör så mycket för hela samhället, inte bara för sig själv utan sätter igång hela byn ibland. Ja han är verkligen värd detta då han sliter så...

Lördag blir det pubafton med några vänner i Enköping där vi ska njuta god mat och dryck och lyssna på ett fantastiskt band som ska spela.

Annars ser jag fram emot avslutningen på brottningen som blir på tisdag och där vi ska fixa och trixa till det för alla duktiga brottarbarn som nu ska ha lite ledigt under sommaren... 
ja där ser du hur det är att vara pensionär.... inte en ledig minut .. men jag njuter av livet jag!!!1





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar