söndag 21 maj 2017

Grattis älskade Robert på födelsedagen!



Grattis grattis kära yngstesonen Robert när du idag fyller år!! Jag är ju inte hemma på "din" dag men kommer att gratta dig när jag kommer hem!!
Du min yngste son som föddes i lagom tid men var så liten så liten. Men du var ändå den piggaste av mina tre söner då du föddes och jag minns att läkaren undrade om en så liten människa kunde ta brösten. Men se det kunde du!!!
Vi fick vänta ett tag innan du kunde komma hem men jag åkte var annan dag de 7 milen till sjukhuset för att få vara med dig!!

Idag är du en vuxen man, har två underbara barn, mina barnbarn, och en underbar fru sedan flera år tillbaka.
En underbar pappa är du och en son som bryr sig mycket om andra, du är alltid så omtänksam mot din mamma och din familj.
Sen är du ju en baddare på att spela gitarr och sjunga också.. och det går i arv då din äldsta dotter Nelly också sjunger.

En stolt brottarpappa och ledare är du också och jag vet att alla barnen i brottarklubben gillar dig mycket!!

Så fira nu din födelsedag med mycket glädje och många presenter , min present får du när jag kommer hem igen

Ja om du inte visste det... så älskar jag dig strjänstopp!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar