måndag 8 maj 2017

Grattis till priset sonen!!!



Sådär ja. då vann mellansonen Henrick sitt andra pris 2017!! Han blev årets företagare på Orust i fredags!! Ja... jag är en stolt morsa förstås, men jag har även två andra söner som jag är mycket stolt över även om dom inte vinner några priser!!
Men är så glad för Henricks skull då han sliter som ett djur med alla sina uppdrag och fixar och donar även för andra företagare inom kommunen!!!! Grattis Henke!!!!

Som jag tidigare skrev så skulle jag och några vänner till Enköping och lyssna på ett band som spelade, Pecke Polis Band, !!!! Ja du kan inte veta hur jäkla  bra dom var!!! det var faktiskt bland de bästa jag lyssnat på!!! God mat också och vi hade en jättetrevlig kväll!!!

Just nu i skrivandestunden ligger jag fortfarande i sängen, ja jag har faktiskt ledigt från jobbet ibland... men då är det  tusen andra saker som ska fixas...  idag ska det handlas till avslutningen i morrn för NBK! 120 st hamburgare med bröd och annat tillbehör!

 Du vet ju  hur jag har det som pensionär..... men roligt har jag och njuter av livet!! Ha en fin vecka!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar