söndag 28 maj 2017

Boppers, födelsedagsfirande och barnbarn!!!



Vilken kväll!!!! Ja som du vet så hade jag och min kompis Eva försökt att få ihop lite "gamla" arbetskamrater från psykiatriska mottagningen som vi jobbade tillsammans med... men det kom bara 2 stycken, men gissa va roligt vi hade igår!!!
Vi började med lite mingel  och mycket prat om "gamla tider" då vi jobbade tillsammans, sen kom Limosinen och hämtade oss för att ta oss med till Torp där Boppers spelade!!!

Vi åt en god grillbuffe innan uppträdandet, och efter det så var det dax att försöka tränga sig fram till scenen för att kunna se och lyssna så mycket som möjligt!! Oj va bra dom var, många låtar som dom gjort de 40 år dom hållit ställningarna som ett fantasktiskt band!!

Idag har jag varit och firat barnbarnet Elin som i veckan fyller 15 år, det blev därför lite förfirande idag tillsammans med kusinerna från Norberg.

Nu är det söndagkväll och lugnet har lägrat sig över Vasagatan och jag tar det lungt i soffan  för i morrn blir det fart igen då jag ska hämta Noah från skolan.... sen är det ju lite fix och trix innan jag åker till Malaga nästa söndag. Ska bli jätteskönt att bara få koppla av en vecka då jag jobbat otroligt mycket senaste tiden... så som den pensionär jag är... så behöver jag ju också lite semester .. eller hur???

Ha nu en fin vecka, för det ska jag ha!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar