söndag 14 maj 2017

Födelsedagskalas och dörrlås!!!!!!



Då har vi firat en av mina bästa vänner som fyllt år!!! Det skulle börjas med bowlig i fredags kl. 16.00 och där stod jag färdigklädd med väskan packad och skulle bli hämtat av vännerna för att åka till bowlingen.
När jag skulle låsa min ytterdörr..... så gick det inte!! Jag försökte gång på annan men nix....
Blev förstås helt stressad och fick ringa en av mina vänner som kom hit och han försökte han med...men icke sa nicke!!! Jag ringde låsjouren...men fick inget svar
Ja ja det blev ingen bowling för mig, jag kunde ju inte gå ut när jag inte kunde låsa dörren.... men sen fick jag en snilleblixt....
Ringde äldsta barnbarnet Julia som, tillsammans med sin fina kille Kevin kom hit och sov över natten!!! Ja då kunde jag iaf följa med till festen!!
När jag så äntligen var på väg till festen ringer ordförande i föreningen och berättade att han fått tag på en låssmed som skulle komma.... tack tack!!!!

Så låset är utbytt och jag kunde få vara med på festen och jäklar va trevligt vi hade!!!
Det var min fredag, som började i panik och slutade med världens trevligaste fest!!!!!!

Ha en fin vecka för det ska jag ha!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar