torsdag 25 maj 2017

Trädgårdsrensning och återträff!!!



Så var jag då hemma igen efter några dagar på Orust hos mellansonen Henrick!!Ja vad jag har gjort... det förstår du väl...!??
Rensat i hans underbara trädgård, du ser ju några bilder här ovan!! som jag tidigare sagt så älskar jag att rensa i trädgården... till sönernas förtjusning!! Snart dax att rensa hos de andra sönerna också..

Ja mellan varven så har jag suttit och njutit av tillvaron också, Henrick har jobbat med att styla hus som ska till försäljning, och en dag fick jag följa med han och hans assistent på en "rensning" där dom plockade ur ett hus som de gjort tidigare! Ja må då säga att det är full fart när dom sätter igång!!!

Innan jag åkte hem så var jag på en blixtvisit till Robert som fyllde år i söndags, lämnad några presenter och fick kaffe och tårta.
Nu är det dax att plocka ur resväskan och förbereda för lördagen då jag och min vän Eva ska ha en "återträff"med gamla arbetskamrater från Borlänge. Så synd att det endast kommer 2 stycken utav över 20 som vi har bjudit. Men men så är det när alla har annat för sig. Tråkigt i alla fall när man försöker...... och en del har heller inte hört av sig ändå var vi ute redan i mitten på mars med inbjudan!!! Ja ja så är det!!!! Men vi som ska träffas ska i alla fall har kul!!! Det blir lite mingel och sen åker vi limosin till dansstället där vi ska lyssna på Boppers!!!!!

Ha en trevlig helg nu ... för det ska jag ha!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar