tisdag 25 april 2017

Födelsdagskalas x 2 och bokad resa!!!



Oj vilken vecka det har varit!!!! Började med litet firande på torsdagen av äldstesonen och Noah som båda fyllde år. Jag lagade lite mat och sonen och barnen kom för att äta och grattas, ja jag tyckte att det skulle firas "på dagen" !!!
På fredagen var det dax för nästa kalas, en "gammal" arbetskamrat från förr i tiden då vi jobbade på psykmott i Leksand skulle fylla år. Ja det roliga var att en annan arbetskamrat, som jag ej sett på minst 20 år ringde och var på väg från Malmö till Leksand och ville att vi, några som arbetade då på 90-talet skulle överraska födelsedagsbarnet genom att helt plötsligt bara komma dit.
Sagt och gjort, vi var 6 stycken som samlades och helt plötsligt stod på gården där det förvånade födelsedagsbarnet bor!!! Gissa om hon blev överraskad.... och såååå roligt vi hade det! Det blev många gamla minnen som vi skrattade åt, mycket god mat och dryck och mycket dans... klockan var nästan 03 innan vi kom i säng...

Och idag blir det "riktigt" kalas för Noah då kusinerna kommer också så jag ska strax fixa till mig lite och åka dit med det "riktiga" paketet!!!!!!
I går hade jag även främmande av en vän och idag hade vi beställt resan... vi drar till Malaga 4/6!!! Såå kul det ska bli att komma till solen och värmen...ja idag är det snö och blåst som gäller... trodde att våren var på gång jag..

Ha nu en riktigt skön vecka och en härlig Valborgsafton.... det ska jag ha!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar