fredag 2 juni 2017

Grattis älskade Elin!!!!



Grattis älskade Elin, idag fyller du 15 år!!! Du mitt näst äldsta barnbarn som nu är mitt i "tonåren"!!!! Ja du åren går jättefort, jag glömmer ju aldrig den dagen när du var liten och du skulle äta glass i rummet, jag sa till dig att du inte fick äta glass i rummet utan i köket!! Då satt du upp en sur min till mig och talade om för mig att jag skulle vara "tytt"!!!
Ja det är många minnen som kommer upp i skallen på mig när jag tänker efter men det starkaste och kanske mest ledsamma minnet är när du som en liten 3 åring fick din diabetes.

Ja trodde ju att livet skulle bli ett helsike efter det men du är en riktig hjälte du!!! Du klarar detta galant, och det är inget problem för dig. Du sköter det perfekt, även när du är på brottarmattan, där du är en riktig baddare!!! Ja det finns mycket jag skulle kunna berätta om dig men jag tror jag slutar nu, annars blir det här för långt inlägg!!!!
Du min härliga underbara tjej som, trots din ålder, gärna vill vara hos mig efter skolan och när vi ses så har vi så roligt du och jag... och vilken stolt farmor jag är må du tro!!!!!

Slutar nu inlägget med att säga.. som vanligt.... "Du vet väl att jag älskar dig stjärnstopp"!!! Ha nu en underbar födelsedag!!!!!!


1 kommentar: