fredag 29 april 2016

Jobb och marknad!!



Ja då har det gått en vecka drygt igen!!! Tiden rinner iväg och det är bara att hänga på!!
Firade gjorde vi förra söndagen både lillkillen Noah och "stora" killen Patrick, min äldsteson!!
I stort sett så var hela släkten där och det blev tårta och mycket annat gott!!!

Veckan har som sagt gått och det har varit jobb som vanligt i 3 dagar i Borlänge. Men idag har jag varit och jobbat på HVB hemmet i Norberg, vilket jag tycker är underbart roligt!! Dessa fina killar som bor där och all härligt personal..

I morrn blir det, om vädret tillåter, marknad i Norberg, vilket är en tradition, men vi får väl se hur det ser ut!! Idag har det regnat , blåst och varit solsken hela dagen, typiskt aprilväder. Men om vädret tillåter i morrn så blir det marknaden som gäller för mina 5 barnbarn!!

Är bjuden hem till yngstesonen i morgon på sista april, vilket jag tycker ska bli jätteroligt!! Brasan tänds där och grannar och släkt brukar vara där. Lite sång med trevligt sällskap...men för några år sedan så tyckte Nelly inte om att farmor och grannen sjöng så högt ... så hon tog hörlurarna på sig....vi får väl se i morrn hur det blir! Önskar dig en härlig Valborg i all fall...även om det blir utan brasa och sång!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar