torsdag 21 april 2016

Barnvakt!!!!




I tisdags var jag ledig från jobbet och Noah var här då föräldrarna jobbade. Han har  varit lite förkyld med feber under några dagar och var väl inte på det bästa humöret. Mat ville han inte ha så jag fick ju plocka fram det han gillade, det blev glass, jordgubbar, chokladpudding och yogurt!! Ja de var vad jag fick i honom!

En liten spelevinker är han, trots att han inte var riktigt pigg, och när mamma hämtade honom pussade han mig på munnen och sa,  " Nu Farmor är det sista 5-års pussen du får... för i morgon fyller jag 6 år!!" ha ha ha.. ja han kan uttrycka sig så man blir full i skratt!
Som jag tidigare  berättat så fyllde både han och äldstesonen Patrick år igår, men vi firar "pojkarna" på söndag då föräldrarna är lediga. Han fick kolla lite på vad det var han önskade sig när han var här och det var säkert 15 olika Lego som han önskade, och blev jättebesviken när han inte skulle få alla som han pekade på....

Ja nu ser vi fram emot söndag när det blir firande med hela släkten...
Ha de så gott nu .... för det ska jag ha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar