onsdag 20 april 2016

Grattis mina älskade pojkar Patrick och Noah på födelsedagen!!!



Grattis idag mina kära killar Patrick och Noah!! Idag är det eran gemensamma födelsedag och det är så roligt att ni har samma födelsedag!!!

Patrick du min äldste son som föddes för 48 år sedan! Så underbart det var att bli mamma för första gången, jag var ju ung men hade min mamma som förebild och som det ser ut så gick det bra!!!!
Du är en riktig "helyllekille" som verkligen kan fixa o trixa med allt, du är otroligt duktig då det gäller allt hantverk, trots att du inte gillar att tapetsera!!! Du är en underbar och kärleksfull pappa till mina tre älskade barnbarn, Julia, Elin och Noah!!! 
Brottning har du hållit på med sedan du var liten, och nu är du en fin ledare till mina barnbarn i Brottningsklubben, ja Elin tycker ju inte så ibland, men det kan vara svårt att vara både pappa och tränare!!!!!

Och du då min minsta gullunge Noah som idag blir 6 år!!! Full i sjutton som du är och med alla roliga kommentarer som du kastar ur dig ibland.... Ditt speciella uttryck som jag gillar är " Men hallå Farmor.." det brukar du säga till mig när det är nåt du inte gillar!!
Du brottas ju också, men bara på träningarna... om pappa är med!! Du tycker inte om att tävla för då gör det "ont" säger du! ha ha
Du är en kärleksfull liten kille som tycker om att kramas, och så lycklig man blir när du talar om att du älskar mig!!!
Nu ska vi fira er på söndag då de flesta av oss jobbar i veckan....!!!

Nu mina kära så önskar jag er en alldeles underbar födelsedag..och som ni vet så Älskar jag er stjärnstopp!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar