söndag 17 april 2016

Bilkrångel och trevlig umgänge!!



Ja denna fina teckning fick jag från Noah som ritat den till farmor!! Han berättade att det var inte farmor som var ängeln, utan det var Noah!!!!
Förra helgen var jag till min vän Eva och hade en trevlig kväll när vi firade en gemensam kompis till oss.. Först var det långpromenad med Kalle, jag det är hennes hund och sen hem i duschen och iväg på lite festligheter.
Veckan som gått har varit som vanligt men i helgen skulle jag byta däck på min lilla Wilma när man till min stora fasa märket att jag måste byta hjullager på vänster framhjul. Killen manade mig att köra i högst 80 km till verkstaden i morgon... tur det jag som blåst på i 120 knyck om dagarna....ja ja.... det blir att bli utan bil några dagar...men va sjutton det är ju bara materiella saker ,,, som tur är!!!

Idag har en av mina bästa vänner Unni varit här sedan i morse då jag bjöd henne på frukost, själv kom hon med en hel kärra med lunch... och jordgubbar till efterrätt! Ja tänk vilka vänner jag har!!!!

Ser nu fram emot nästa helg då vi ska fira både Patrick och Noah som fyller år.... det värsta är ju att jag inte vet vad jag ska köpa!!?? Blir väl ett presentkort till sonen men till Noah har jag ingen aning... det får bli Elin som hjälper mig hitta på nåt!!!
Ha nu en trevlig vecka så hörs vi!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar