måndag 4 april 2016

Brottning och datorkrångel!!!




Så har det varit brottning i helgen igen! Denna gång i Virsbo och jag åkte med sonhustru Jenny då sonen jobbade. Den äldste sonen låg sjuk hemma så det var bara Elin och mamma som var med från den familjen också.
Alla mina tjejer, Elin, Nelly och Nova vann varsin match och det blev prisutdelning innan dagen var slut, så glada alla tjejerna blev, och farmor var förstås stolt!
Så roligt att se dessa tjejer på brottarmattan, där dom kämpar så hårt. Efter vi kommit hem så skulle sonhustrun hjälpa mig med datorn... ja som vanligt ett jäkla krångel då mitt BandId har försvunnit...
Det gick inte att få igång detta och ingen hjälp fick jag då jag kontaktade banken heller... så nu tänker jag byta bank!!! 
I morrn ska jag till systerdottern och hjälpa henne lite då de håller på att renovera sitt kök. Hon behöver verkligen hjälp då hon har en svår wipleshskada.

Helgen som kommer blir lugn, tror jag i alla fall då familjerna skall till Mora för att brottas hela helgen så för mig blir det att ta det lite lugnt. Längtar ju bara till våren skall komma så jag får fixa till balkongen.... för när jag gör det ... då är det vår!!! ha en trevlig vecka nu, för det ska jag ha!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar