fredag 1 april 2016

Grattis älskade Henrick!!!



Grattis grattis kära mellaniradensonen !!!! Idag fyller du ju 45 år och jag vet ju inte vart tiden tagit vägen!??
Så stolt jag är över dig, och mina andra söner med förståss...... ni har ju vuxit upp till fina män och underbart empatiska personer! Du har kämpat hårt för att komma dit där du är idag, med din fina inredningsbutik och allt jobb du har med att inreda vackra hus!!!

Som liten, och som nu,  var du en godhjärtad person och jag kommer aldrig att glömma när du tog din sista peng för att köpa blommor till din mamma, som du först gömde bakom ryggen!!!!
Mycket har du gått igenom genom åren, flera operationer för ryggen, borrelia och annat skräp som du fixat, och jag är helt övertygad om att det har du klarat pg.a. din positiva och glada inställning till livet!

Nu har du funnit lyckan i Los Angeles med en underbar person som älskar dig över allt annat, och jag är så lycklig då jag ser att ni kommer att få en underbar framtid tillsammans!!

Idag så fyller du ju år och födelsedagen kommer du att fira med dina vänner i Göteborg, och jag vet att ni kommer att få det jättetrevligt!! Jag hoppas jag snart kan komma ner till ditt underbara Orust för att fira dig med... men till dess så får du ha en alldeles fantastisk födelsedag..och kom ihåg att jag älskar dig stjärnstopp!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar